Πώς θα φαίνομαι «ψηλά» στην Google; Με 6 basic SEO tips!

Εδώ στο Papaki.gr ακούμε συχνά αυτή την ερώτηση και σίγουρα ο μέσος χρήστης είναι δύσκολο να επιλέξει κάποια από τα χιλιάδες SEO tips που υπάρχουν. Online θα βρεις απεριόριστο υλικό σχετικά με την βελτιστοποίηση ενός website ή με το πως μπορεί το blog σου να γίνει πιο φιλικό στις μηχανές αναζήτησης. Αμέτρητα άρθρα, tutorials, ebooks, whitepapers, social media groups που συζητούν για τις καλύτερες τεχνικές SEO, ειδικά σχεδιασμένα webinars που φιλοξενούν SEO gurus και πόσα ακόμα.. Οπότε, τι λειτουργεί καλύτερα και ποιες ενέργειες προτείνονται ώστε να εμφανίζεται ένα website “ψηλά” στην δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης, Google;

Προτού μελετήσεις τα 6 βασικά tips που συγκεντρώσαμε για εσένα, καλό είναι να έχεις κατά νου ότι οι SEO ενέργειες προτείνεται να γίνονται με γνώμονα τους χρήστες και όχι τις μηχανές αναζήτησης.. εξάλλου οι χρήστες είναι εκείνοι που θα επισκεφθούν, θα σχολιάσουν, θα κοινοποιήσουν, θα μοιραστούν το περιεχόμενο του website σου, στοιχεία τα οποία θα αξιολογήσει στην πορεία η Google για να εμφανίσει το website ή blog σου ψηλά!

 

1. Το περιεχόμενο μετράει, ωστόσο η Google επιβραβεύει τα websites που προσφέρουν ποιοτικό περιεχόμενο! Ο χρήστης θέλει να διαβάζει πληροφορίες χρήσιμες και συνοπτικές, που θα μπορεί εύκολα να τις μοιραστεί με άλλους χρήστες. Φρόντισε να προσφέρεις αξία σε κάθε χρήστη κι εκείνος θα σε ανταμείψει με τα θετικά του σχόλια. Επίσης, όταν το περιεχόμενο σου πρόκειται να αναδημοσιευτεί από άλλα websites (backlinks), πχ. ένα δελτίο τύπου, φρόντισε κάθε φορά να είναι κάτι «φρέσκο» και με ουσία, καθώς αυτό δείχνει στις μηχανές αναζήτησης ότι το website ενημερώνεται συχνά και αυξάνει την δημοτικότητα του.

 

2. Φρόντισε για τα metadata, το URL structure, τα internal links, τα keywords:

– Βελτίωσε τα metadata με σύντομες περιγραφές έως 70 χαρακτήρες στον τίτλο και έως 150 χαρακτήρες στην περιγραφή,

 

– Τροποποίησε την URL δομή ώστε να “βγάζει νόημα” και το Googlebot και ο χρήστης. URLS της μορφής http://www.myXXbrand.gr/uMphWbIQuAdke0Dre δεν θα σε βοηθήσουν..

 

– Δημιούργησε σωστά internal links, για παράδειγμα όταν ο χρήστης επιλέγει μια συγκεκριμένη υποκατηγορία στο site σου να οδηγείται σε αυτή και όχι.. στην homepage

 

– Τοποθέτησε σχετικά και κατάλληλα keywords στο περιεχόμενο του website αλλά και σε όλα τα παραπάνω. Φρόντισε όμως να μην το παρακάνεις, γιατί δεν θα βγάζει νόημα ο χρήστης και ίσως επηρεαστεί αρνητικά η κατάταξη του site σου..

 

3. Χρησιμοποίησε τα εργαλεία που έχει σχεδιάσει η Google για εσένα, όπως το Google Webmaster Tools, καθώς εκεί θα βρεις ότι χρειάζεσαι για SEO tips, όλα γραμμένα από τους ειδικούς!

 

4. Για εσένα που χρησιμοποιείς το WordPress και στερείσαι γνώσεις προγραμματισμού, ρίξε μια ματιά και στα WP plugins! Θα βρεις ότι χρειάζεσαι για να βελτιστοποιήσεις την ποιότητα και απόδοση του website ή blog σου, με πολλά plugins να προσφέρονται δωρεάν. Εμείς σου προτείνουμε κάποια που έχουμε τσεκάρει και χρησιμοποιούμε και στο δικό μας blog. Ρίξε μια ματιά εδώ! 😉

 

5. Μην αμελείς τους mobile users και επένδυσε στην mobile version του website σου, προσφέροντας στους χρήστες design που ανταποκρίνεται στην μικρή οθόνη. Εφόσον όλα περιστρέφονται γύρω από την σχετικότητα, φρόντισε να καθοδηγείς τους mobile users σε σχετικές σελίδες, ειδικά διαμορφωμένες για κάθε mobile συσκευή… θα το εκτιμήσουν και οι χρήστες και η Google!

 

6. Επένδυσε στα social media! Η δημοτικότητα ενός website (popularity) και η εμπιστοσύνη που εμπνέει στον χρήστη (trust) είναι κάποιοι σημαντικοί παράγοντες που θα βοηθήσουν το site σου να εμφανιστεί “ψηλά” στα αποτελέσματα αναζήτησης. Φρόντισε να περιλαμβάνονται social sharing buttons στο website σου για να είναι εύκολο για τον κάθε χρήστη να μοιράζεται το ποιοτικό περιεχόμενο σου με την social κοινότητα. Βελτιστοποίησε την εμφάνιση και δημοτικότητα του website ή blog σου στα social media, προώθησε τις συζητήσεις και τα recommendations γύρω από το brand σου και η online παρουσία σου θα απογειωθεί!

About Socialshare

x

Check Also

Content Marketing vs SEO: Η αλήθεια πίσω από μια γελοία διαμάχη

Τον τελευταίο χρόνο έχουμε διαβάσει πραγματικά πολλές φορές άρθρα με τίτλους όπως: «Το Content Marketing ...

XML Sitemaps: Τι είναι και ποιος ο ρόλος τους στο SEO;

Ένας sitemap (χάρτης ιστότοπου) είναι ένα αρχείο το οποίο περιέχει μια λίστα με όλες τις ...

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο